Fredag

Nu har jag äntligen vakant vid liv och jag mår riktigt bra idag, lite ont i kroppen. Men det går vell över senare, hoppas jag.

Igår blev det en Disney dag, haha. Jag, Carolina och Fanny låg här hemma och kollade på bla. Askungen, Lejonkungen och Space jam. Älskar alla Disneys filmer =)

Idag ska det bli en vääldigt lugn dag, inte bara idag utan hela min helg ska bli lugn. Ialla fall inget festande. Måste spara mig till den 27:de då jag och syrran har abonerat Jekyll & Hyde, för då kommer det bli ös =)


Jag i onsdags =)


Fyller man år så är det vell klart att man måste dricka skumpa? ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS, jag fyllde också år den 18:de feb ;)

2009-02-22 @ 16:43:23
Postat av: elinora

vilken fin klänning!

2009-03-10 @ 07:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0