Gäsp...

Just nu ligger jag i här hemma i soffan och är heeelt energi lös. Jag är så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna.

Förmiddagen var inte den bästa jag har haft måste jag få säga. Vaknade upp med enorm ångest av någon anledning, jag kände mig riktigt nere. WHY? Inget specelt som har hänt ju...
Ialla fall fick syrran mig på bättre humör när hon kom hem, vår humor är nog den sjukaste av allt. Haha, skrattade så tårarna bara sprutade, sånt behöver man verkligen. Känner mig en aning glader nu, men ändå har jag en otroligt jobbig klump i magen.
- Jag brukar ju aldrig vara nere, men visst ibland måste man vell bara få vara det...!



Snart kommer jag nog slummra till & sen när jag vaknar ska jag köra ner till stan och köpa nått gott att äta =)

Kommentarer
Postat av: Carolina Östholm

Love u sis:D du är det bästa som finns!

2009-02-06 @ 12:41:36
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0