Jag är stolt över mig själv.

Usch, jag är heelt slut körd. Efter att ha suttit uppe halva natten och vaknat vid halv 6 så är det kanske inte så konstigt?
Anledningen till att det har blivit så himla lite sömn är att jag har haft extrem mycket att göra på jobbet & allt skulle vara klart idag. Å visst blev det de! Känner mig enormt duktigt idag och ja, jag är riktigt stolt över mig själv =)

Efter att jag lämnat in rapporten så blev det en kort fika med girlsen. Och nu har jag och min kära syster lagat en himla god middag, hade inte ätit nått på hela dagen heller. Så upptagen har jag varit, inte det smartaste kanske.
Nu funderar jag starkt på att slummra till lite.

I morgon är det löning (vilket säkert inte någon arbetare har missat) och då ska vi förmodligen åka till växjö, men det första jag ska göra i morogn är att hämta ut mitt efterlängtade paket.

Ne nu hoppar jag i sängen en stund.



It's a sunshine storie in a poring rain♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var kommer scarfsen ifrån?

2009-03-03 @ 11:35:14
Postat av: h.H

vacker du är...

2009-03-10 @ 07:24:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0