Jag bara äääälskar lördagar

Igår skulle det ju bli en lugn och nykter kväll, visst blev det en nykter kväll men något vidare lugn vill jag nog inte säga att den var, haha!

Kvällen började med att alla girls åkte ner till Jekyll och efter ett tag kom även en hel del boys. Var riktgit kul att sitta där, blev himla mycket skratt och mycket dricka för vissa =)
Vid 12 slaget bestämde jag, Loui & Syrran att vi skulle dra ut på natti, så vi körde från Jekyll för att först hämta upp lite folk. Vilket tog mycket längre tid än beräknat, extrema fyllo om man säger så. Men vid 1 tiden hade vi lyckats ta oss till natti, efter många rundor hit och dit och även en hel del snöbollar i huvudet, haha. Det blev en kväll fylld av massa dans med trevliga människor. Var faktist kvar ända till stägning, och då hade vi blivit bjudna på efterfest, men skippade det eftersom jag var så himla trött (hade ju nästan varit uppe i 24 h när vi skulle röra oss hemåt)


Jag och syrran på Jekyll & Hyde.


Chrille en riktgig lyx drickare =)


Malin & jag har hiiiimla kul...=)


Nu ligger jag här i soffan och dricker massa te med honung i, hade änkt att rycka upp mig om en stund och börja städa här hemma, ska även sy en massa idag. Måste visa en super snygg klänning jag köpte för ett tag sen också.



Kommentarer
Postat av: linnea

Du lyckas alltid få till roliga bilder, det gör det hela så mkt roligare :)

2009-02-22 @ 16:35:52
Postat av: Josse

Haha ja jag skrattade så jag skrek! :P Fasen jag missade J&H 50% i baren - kväll! :(



Och ja, fulla människor är så dryga om man inte är en själv! :P

2009-02-22 @ 19:14:01
URL: http://ingenvanligswensson.blogg.se/
Postat av: helan&halvan

gilla tugget!

2009-02-23 @ 20:17:14
URL: http://gillatugget.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta bilder ;)

2009-03-03 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0