Malmö...

Ja då var man hemma i Ronneby igen och nu känner jag att jag har landat lite efter helgens bravader.
Malmö chockade mig väääldigt positivt. Har haft så otroligt kul i helgen, skulle bara vilja stanna där nere och bo på det super fina hotellet och frysa tiden. Alla nya männiksor man har lärt känna är helt underbara.

Fredagen Blev ganska stressad. Kom ner till Malmö lite senare än planerat och fick springa till hotellet för att snabbt hoppa in i duschen och sen bege oss till partyt. Vilken kväll det blev. Alla var på topp och när vi könde att festen började dra sig så åkte vi ett helt gäng till vårt hotell (Scandic St: Göran) och hade efterfest & åt en himla massa cheesburgare haha!

Lördagen blev också riktigt lyckad. Vi strosade på stan under dagen och på kvällen blev det party på hotellet, igen =)
Utgång var igentlgen planerat men när vi väl stod i kön så var det annat som lockade så vi drog till hotellet ännu en gång. Och vi hade självklar skit kul då med.

Söndagen var jag extremt sliten, vi checkade ut från hotellet vid 13,00 och sen åkte vi hem till en kompis där korkade vi upp med öl och käkade massa onyttig mat. Vid 5-6 tiden började vi köra hem. För att ladda upp till nästa fest. Vi åkte ner till RON för att kolla på Backyard Babiesoch efter det drog vi på efterfest. Även den var lyckad men vid 01,00 blev jag sjukt trött så vi drog och fixade vår alldeles egna efterfest ;)

Bjuder på lite bilder från första kvällen ialla fall. (tyvärr dog kameran på fredags natten)


Jag och syrran hoppar i sängen innan vi ska dra =)


Jag och halva Kajsa.


Sara och syster.

Nu ska jag vila upp mig för en fullspäckad morgon dag!

Kommentarer
Postat av: P.

Du är lika het som vanligt ser jag ;)

2009-02-03 @ 12:08:54
Postat av: SARA

Det är alltid så kul att läsa din blogg, du skriver på en himla kul sätt och du lägger även in en massa roliga bilder. Sånt gillar jag!

2009-02-05 @ 13:06:20
Postat av: Anonym

kommer klänningen från sture gallerian?

2009-02-05 @ 13:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0