Måndag

Idag har det inte hänt något intresant alls, förutom att jobba och tvättat så har jag i stor sätt inte gjort någonting.
Tog bort syrrans hårförlägning, haha satt med det i flera timmar kändes det som. Först ångrade jag mig lika snabbt som jag hade börjat, men sen rullade det på. Hon blev så fin så, henes hår har bliit så himla långt.

I morgon blir det ännu en händelselös dag, ska dräka mig i ännu mer jobb nu ikväll och i morgon ännu mer jobb...
Men onsdag därimot, då ska jag hämta ut en himla roligt paket som jag har väntat på i evigheter nu (känns det som). Det blir förmodligen en shopping runda inne i Karlskrona också.

Nu blir det lite TV och en massa jobb =)


Kommentarer
Postat av: jenny

Vilken fondation använder du? Ser så himla fin ut

2009-02-24 @ 11:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0