Onsdag = Lördag?

Igår blev det ännu ett party, känns som att festa är det ända jag har gjort den senaste tiden. Men kul är det ju!
Som sagt så blev det fest, förfesten var faktist riktgit skojj. Men tyvärr finns det ju männiksor som har så svårt att glädjas av andras lycka och det gör mig så sjuukt irriterad.
Det blev såklart utgång i Karlskrona på det. Nivå va det som gällde, visst va det kul där med. Men måste få säga att mycket roligare har jag haft. Tappade liksom hela party humöret på vägen någonstans :S

Men idag får jag ladda mina party batteri för i morogn ska tjejerna och jag ha en liten road trip till Kalmar, där det väntas ännu mer party. Sen ska jag ju själklart jobba en hel del både idag och i morgon.
-Om livet ändå kunde vara en dans på rosor?

Tyvärr lyckades jag inte få så värst spännande bilder från igår, men dessa får duga:


Kajsa & jag


Carolina är på cirkus =)


Mia =)


Ser nästan ut som om att det va här någonstans mitt party humör försvann :S

Kommentarer
Postat av: lollo

fin scarfs du hade, var har du köpt den?

2009-02-05 @ 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0