Söndag

Denna helgen har faktist varit riktgit härlig, en riktgit tjej helg =) Sånt behöver man verkligen ibland!

Vakande för en lite stund sen utav en jätte läskig dröm, usch tur att det inte va sant :S Ialla fall så har jag fått en extrem huvudverk och jag vill bara sova men kan verkligen inte.
Min kropp har absolut inte fått all den sömn den behöver de senaste veckorna. Så idag ska jag bara ligga här och inte göra något och sova exakt hur mycket jag vill.

Försäten fick min nya telefon igår, sooom jag har längtat. Men då låg de inget batteri i lådan till den. OM jag blev förbannad, men förhoppningsvis så fixar det sig idag.


Jag med en utav alla de goda drinkrna vi fick igår =)

Det kommer fler bilder ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0