Tisdag

Kom precis hem från ännu en arbetsdag, är så himla slutkörd. Det är ju bara tisdag vad är det med mig?
Ska ialla fall hoppa in i ett nytt projekt på fredag, ska bli hur spännande som helst.

Igår kväll blev det en mysig film kväll med tjejerna, Ps. i love you blev det. Gud så sorlig den va, jag grät mig igenom hela filmen. Sen när vi skulle åka hem va mina ögon så svullna så jag knappt kunde köra, haha. Blir alltid så himla känslosam när jag ser romantiksa filmer.

Ialla fall det jag skulle komma till va att jag måste hitta en perfekt klänning, för den 27:de smäller det. Återkommer senare när allt är helt klart va det kan vara för spännande ;) Kommer ialla fall bli oförglömligt!
Nu ska jag köra ner till Maxi...




Loui & jag i Kalmar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadååå för spännande planer gumman?? Vi ska med göra nåt kulit just den dan o ja som tänkte höra om du skulle hänga på ju... typiskt! =/ Pussa

2009-02-10 @ 19:24:25
Postat av: Anonym

gullig bild

2009-02-11 @ 13:24:08
Postat av: Anna

SÖTISAR ;)

2009-02-12 @ 13:56:15
Postat av: HANNAH

Vad jobbar dxu med?

2009-02-22 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0