Torsdag

Idag har min dag varit fylld av en massa arbete. Har jobbat så mycket att jag börjar få huvudvärk. Så nu ska jag ta en paus mitt iallt och bege mig ner till stan för en fika. Är så himla kaffe sugen just nu ;)

I morgon ska ett helt gäng åka i till Karlshams för en kväll fylld av party & jag fick hem en ny klänning idag, så mer perfekt kan det inte blir :). Kan visa upp den senare! Ska faktist bli kul att dra ut i Karlshamn då det var typ 3 år sen jag var ute där sisst. Vill att det ska bli fredag nu tack...

Förästen idag vid 10 tiden knackade det på mig dörr & gissa om jag blev chockad när jag öppnade, där stod en människa jag inte sätt på ett bra tag och det var absolut den sissta människan jag hade väntat mig som stod där.
Ne nu ska jag sluta babbla en massa goja och åka ner till stan!
-KAFFE =)


Kajsa, jag & Fanny trötta och bakis i en IKEA säng (på IKEA) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0