Trance party? Trash party?

Igår blev det som sagt Karlshamn. Men först blev det lite partaj hemma hos Malin. Var riktgit trevlig och jag var verkligen på topp, alla andra också för den delen.
Iallafall vid 12 tiden (tror jag) åkte vi in till Karlshamn för att dra ut på Harry's där vi hade hört ryckten om att det skulle vara ett trance party(eller trash party som Malin sa hela kvällen, haha). Visst spelade dom trance hela kvällen, vilket inte gör mig nått =) Men när jag hör trance party tänker jag mig något annorlunda än det som va igår. Men men, jag hade skit kul, som alltid =)

Ikväll ska det bli middag hemma hos Malin, kommer bli ett helt gäng och riktgit god mat.
- LÄNGTAR!

Men nu måste jag faktist försöka sova lite till, vakande runt 8 tiden av någon kontig anledning!



Me!


Detta va nog det minsta snappsglaset jag sett, haha!


Syrran, Malin och jag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Party prinsessa ===)))

2009-02-16 @ 09:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0