Vad gömde sig nu i paketet då?

ÄNTLIGEN, har jag hämtat mitt paket. Blev jätte nöjd med allt, härligt!

Det som gömde sig i paketet var:



Älskar denna skinn väska från Friis & co.


Denna klänningen sitter som gjord för mig. Kommer från Rare fashion.


En grymt cool t-shirt från Serious Sally.


Självklart var jag tvungen att beställa lite armband med.

Sorry för de dåliga bilderna, kläderna gör inte sitt bästa på dom. Men ni kommer nog se dom på mig snarast =)
Allt har jag klickat hem från Nelly.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen, sen bär det av till Växjö.

It's all about fashion ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh, vad ajag ääälskar den klänningen!! SKA bara med ha den! Satt den bra nu då? hihi så jag veet liksom! =) Pussa

2009-02-26 @ 15:12:14
Postat av: Anonym

Gud vad fina saker, du shoppar ganska mycket va?

2009-03-03 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0