Vita pärlor

Som jag har skrivit tidigare så har det blivit en himla massa shopping för min del på sissta tiden. (Iof så blir det alltid det för mig, haha)
Men tänkte ialla fall visa upp min super söta pärla som jag fick med posten igår och en grymt snygg väska.


Tyvärr gör den inte sitt bästa på bilden, men ikväll ska jag förmodligen dansa runt i den, så då kommer ni få se den på bild i morgon. Kommer från Nelly.


Denna väska är också ett nätfynd. Hittade den på Friis & companys hemsida.


Det är detaljerna som gör det =)

Ne nu ska jag få i mig lite lunch, efter att ha haft en fullspäckad förmiddag inne i Karlskrona så är jag värd det!

Ciao ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice nice nice, jag vill oxå shoppa så mkt!

2009-02-16 @ 09:24:35
Postat av: amandA

Jätte fin väska, vad har friis för hemsida? hittar inte den. Snälla svara!!!

2009-02-22 @ 16:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0