80-års firande på Öland

Jaaa nu är man hemma igen, väldigt skönt måste jag får säga. Men vilken härlig liten weekend det har varit. Jätte roligt att träffa hela släckten. För er som undrar vad vi gjorde på Öland så firade vi min farfars 80 års dag=). Så en massa skumpa och god mat har det bjudits på.

Nu ska jag bara ligga hemma och bara va. Känner att jag är i stort behov utav det.


Bar en fuskpäls från H&M dagen i ära =)


Farmor, pappa & farfar!


Här fottas det för fullt.


Bjuder på en hel bild. Lack leggins från Gina trocot, oversize t-shirt från Cubus (?) jacka från H&M.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste bara få säga att du har grym stil!

2009-01-06 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0