Det blev visst fest

Igår blev det j*vla fest. Länge sen jag hade så kul som jag hade igår här i Ronneby. Så roligt ska jag ha alla helger hädanefter.
Kvällen började med att vi satt hemma hos Cassandra och firade hennes födelsedag, dä bjöds det på en massa goda drinkar, sen begav vi oss till en annan fest i grann huset, blev inte så långvarit där men visst va det jätte trevligt där också. SJÄLVKLART slutade min kväll på natti & ja, jag hade riktigt kul. Tyvärr glömde jag kameran hemma men ska flirta till mig lite bilder från gårdagen av Sofia.


Här är jag go och glad med en påse full av alkohol...

Har varit väldigt dålig uppdtering idag, men jag har mått så dåligt, har inte haft ork till något, har inte ens kunnat äta nått på hela dag. Ne i morogn väntar en fullspäckad arbetsdag, så nu ska jag vila huvudet på kudden ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0