Ett beroende, som jag aldrig kommer bli av med...

Satt & kollade på SATC filemn innan, för typ 511 gången. Men varje gång blir jag lika rörd av den, varje gång får jag ett enormt behov av att shoppa och varje gång vill jag ha Carries garderob ännu mer...
En sak jag inte kan släppa tanken ifrån är Carries grymt snygga skärp hon bär lite då & då i filmen, ge mig det nu! Vill verkligen få tag på ett sånt, kan betala hur mycket som helst (kanske inte riktigt) Men jag lovar den som kan hjälpa mig hitta ett sånt är jag evigt tacksam till.

 
Skärpet kommer vell från Gucci om jag inte minns fel?

Kommentarer
Postat av: Karin

Tävling på min blogg! Vinn lipgloss ifrån IsaDora!

Det finns fortfarande 60 platser kvar!:D

Postat av: Anonym

sånt är jag också på jackt efter, höjta till om du fått napp ;)

2009-02-05 @ 13:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0