Fredag, ja tack=)

Igår kväll hade jag igentligen planerat att bara ta det lungt, ligga hemma och kolla på Let's dance m.m. Men efter jag hade käkat så hörde Fanny av sig och drog med mig ner till stan. Satt på vårt kära lilla ställe Jekyll & Hyde, satt där och drack kaffe till halv ett på natten, haha!


Fanny =)


Jag, som börjar bli väldigt trött¨...


Söta lilla Bjonda!

Ne, usch vakande faktist med huvudverk idag, inte alls kul. Men det är bara och hoppas att det försvinner tills ikväll. För då har jag bokat in en fest, wohoo!
-Jag bara älskar helgen...

Kommentarer
Postat av: oskar

hejhej

aa de skulle hon nog:)

2009-01-17 @ 15:48:45
URL: http://oskhar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt du är :)

2009-01-19 @ 08:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0