Fullspäckat är bara förnamnet

Jag känner mig heeelt slut. Har inte fått tillräkligt med sömn på hur länge som helst.
I måndags hade jag och Fanny en liten anledning till att fira en viss grej. Så vi satte oss på Cafe och matsal här i stan och beställde två flaskor vitt vin, där satt vi och skålade nästan hela kvällen. Det var så mysigt att sitta där, nästan inte en människa, så man kunde prata om vad man ville utan att vara rädd att någon skulle höra vad man sa. i alla fall igår när jag vaknade så var jag så trött, men f*n vad stolt jag var över mig själv. Jag lyckades ta mig upp vid 08,00, göra mitt jobb och ha möte med min chef. Allt gick som på räls. Igår natt var jag också uppe allt för länge, tror jag sommnade närmare 04,00. Så idag tog jag sov morogn till nio ialla fall. Ikväll blir det inte heller en lugn kväll, då ska girlsen och moi in till Nivå. Fattar inte vad som händer, har inte fått en lugn kväll på månader, haha. Men jni som känner mig vet hur mycket jag älskar att ha saker att göra HELA tiden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0