Hälsa eller arbete?

Idag mår jag faktist redan så mycket bättre, skönt det! Ska försöka få i mig lite soppa om en stund. Åt ju ingeting på hela dagen igår. Så jag behöver nog all energi jag kan få nu.
För övrigt ska jag bokstavligt talat dränka mig i arbete idag, har en heel del som ska vara klart redan tills i morogn. Jag vet att jag inte borde jobba nu när jag har varit sjuk och allt, känner även att jag behöver vila upp mig. Men jag måste göra klart detta, usch vad man utsätter sig för igentligen. Istället för att sätta sin hälsa i första hand så sätter man ett arbeta framför...

Ne nu ska jag springa ut och kolla posten, väntar nämligen ett väääldigt roligt och efterlängtat paket.

KÜSSE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0