Mina underbara drömmar

Just nu har jag så myckt planer vad jag vill göra med mitt liv. Till en början ska jag jobba sönder mig och spara varenda öre jag får in för att sen spendera ett x antal månader i Thailand. Efter det flyttar jag till Stockholm och utbildar mig till make up artist+ nageltecknolog. Sen blir det kanske att jag jobbar lite inom det. Men blir nog inget långvarit för sen ska jag köpa en femma på sönder och ha en konstgalleria i gamlastan. Visst låter det mysigt =)

-Vem sa att man inte ska drömma? Jag kommer iala fall alltid ha mina drömmar, som förhoppningsvis blir sanna en vacker dag!


Kommentarer
Postat av: Kajan

Nämen, kan du inte spara pengarna lite snabbare??

2009-01-03 @ 22:26:55
URL: http://www.kajan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0