Mitt egna kryp in

Igår blev det party för min del, hade RIKTIGT skojj, men sommnade allt för sent. Vilket jag har känt idag. Har kännt mig heelt död, inte haft några krafter kvar.
Denna helgen har kännts hur lång som helst. Sånna helger älskar jag, när man känner att man har fått mycket gjort och även mycket nöje.
Har faktist börjat rensa bland massa grejer som har legat ner packade i flytt kartonger, sen min lilla tripp från Norge.
Så nu börjar det li riktigt skönt här.
Tänkte bjuda på lite bilder på mitt lilla kryp in:



En liten del av min älskade sko samling




Min ELLE samling




Insperation är ett måste, alltid kul att se de senaste kollektionerna.




Tavlor är något jag tycker är grymt kul, ska ju faktist öppna min egna konst galleria i Gammla stan ;)



Med detta säger jag god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Elinor

åå wow, vad snyggt- Ser riktigt häftigt ut...

2009-01-19 @ 08:18:23
Postat av: Anonym

FASHONISTA :)

2009-01-19 @ 11:16:24
Postat av: anonymis

snygg

2009-02-05 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0