Torsdag

Sjukt skönt väder idag, älskar solen. Det måste nog vara de bästa som finns.

Har suttit och jobbat hela förmiddagen så nu känner jag att jag behöver en liten paus =) Så nu har jag surfat in på H&M's hemsida och klickat hem lite smått bla. dessa söta ringar och grymma jackan.



Just det ja, har ju inte nämt nått om vår kväll igår. Vi åkte som sagt in till Nivå i Karlskrona, men det blev en lugn och jätte mysig kväll med lite god mat osv. Fast ikväll ska jag inte vara ute och ränna, ska bara träna sen ligga hemma och vila upp mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Superfin jacka!! Den har jag missat! =) Guud, min mage e fortfarande uppsvälld o full efter allt igår!

Träning senare då? Pussa

2009-01-15 @ 12:59:47
Postat av: MALIN

vart är jackan ifrån ??? super snygg.. kram

2009-02-23 @ 22:19:52
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0