Torsdag

Idag har jag sprungit på en massa möten, hur spännande som helst att träffa en massa intressanta männiksor. När jag kom hem från allt var jag hel slut körd, så jag somnade i ett x antal timmar.
Just nu sitter jag och kollar på SATC filmen- IGEN. Kan inte sluta, jag har blivit beroende utav den.

I morogn blir det jobb på förmiddagen och på eftermiddagen ska jag bege mig in till Karlskrona för att förnya min vår garderob. Har faktist rensat en himla massa nu ikväll. Känns skit bra =)

Min bebe (Milla) kommer förhoppningsvis till stan i morogn också, då ska det bli middag på Nivå och en vrak fest på lördag, vad mer kan man begära? =)


Dessa söta skorna trippade jag runt i idag.

Nu tillbaka till SATC

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilka söta shoes!!

Förresten så ääälskar jag vagabond skorna, dom e ju verkligen supersköna!! Så glad att jag hittade dom!

Pussa

2009-01-22 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0