Underbara dagar

Det senaste dagarna har varit fullspäckade. Har haft så kul.
Milla kom ju ner från Stockholm i fredags, så det blev det partaj inne i Karlskrona och det blev en riktgit lyckad kväll. Lördagen blev ännu mer lyckad och ännu mer fest, blev natti som vanligt men innan dess hade vi partaj här hemma.

Förästen, jag har skaffat mig en heeelt ny vår garderob nu. Känns helt underbart. Syrran och jag åkte in till Karlskrona i fredags och gjorde stan osäker. I lördags gjorde jag och Milla lilla Ronneby osäkert och idag var jag faktist inne i Karlskrona ännu en gång. Jag har handlat så mycket att jag inte ens orkar ta bild på allt och lägga in det här. Men ni komer nog få se allt så småning om.


Mia och jag. (Den rosa kjolen jag har på mig är ett utav alla fynd jag har gjort)


Milla var på topp =)


Sing star!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0