Nyårs bravader

Ååå, vilket undeebart nyårsfiranade jag har haft, kom till stureplan ca halv 12 och då stod det en himla stor folksamling och väntade på 12 slaget. De fanns även en jätte stor skärm där det räknanades ner sekund för sekund. När det var 10 sek kvar så hörde man alla skrika 10 9 8 7....1 0 och då blev alla helt galna alla skrek och önskade varandra gott nytt år. Jag och syrran blev väldigt sentementala och stod och kramades och bara grät haha!
Efter det begav vi oss in på sturecompagniet och dasade hela natten lång. Hade så himla kul och en massa skumpa och drinkar fick man. Så idag mår man som man förkänar, men jag är nog absolut inte ensam om att ligga bakis idag...

Här kommer bild regnet jag lovade er:








Nedräkningen är i full gång!


Jag & syster helt tårögda lite efter 12 slaget


Haha på väg till tunnebanan i natt så hittade vi en cykel taxi, så vi åkte runt i hela stockholm på en cykel. Kul va det =)


Har  ni några nyårslöften? Jag har faktist inte ett enda nyårslöften, jag har ett annat löfte som jag lovade mig själv för ca 3 månader sen & det ska jag förtsätta hålla.
Ne nu säger jag hejdå 2008 och välkommen 2009.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0