Mitt 2008


    • Underbar Thailand resa
    • Flyttat till ett annat land
    • Tagit körkort
    • Brännt ca 130 000 norska kronor, väldigt snabbt
    • Blivit singel
    • Klippt av mitt lååånga svarta hår
    • Börjat dricka svart kaffe
    • Blivit beroende av chai te
    • Börjat göra egna smycken
    • Tagit truckkörkort
    • Kommit underfund om att jag ska flytta till Sthlm så fort jag får chansen
    • Köpt extremt många klänningar
    • Festat med kändisar
    • Fått min första arbets telefon & laptop
    • Träffat väldigt många nya människor, underbara människor
    • Fått höra det värsta raggnings replikerna, haha
    • Haft löshår 2 ggr
    • Aldrig köpt så många skor på ett år som 2008
    • Fått höra att jag lever i en fantasi värld...
    • Inte cycklat en enda gång
    • Blivit latare än någonsin
    • Fyllt 20
    • Betalat min första räkning, någonsin
    • Fått jätte bra självkänsla
    • Börjat blogga
    • Beställt ovanligt mycket kläder från internet

Ne får fakist sätta stopp här nu, annars kommer listan bli hur lång som helst. Mycket har hänt både ont och gott. Så mitt 2009 ska bli det bästa -ever!


Glöm inte Victoria Secret's visning ikväll, gå bara inte att missa. Börjar kl 20 och sänds på 5:an tror jag eller var det på 3:an.


Jag & syster =)

Kommentarer
Postat av: carolina östholm

MMMMMMMMH:D Ditt liv lät så smaskigt!

2009-01-10 @ 00:24:38
URL: http://carolinaostholms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0