Barnensgård!

Igår fick vi besök av min kära kusin och morbro. Mycket trevligt! Så idag åkte jag, syrran och Lovisa (kusin) till Barnensgård, haha. Det var faktist jätte kul. Blev mycket bad, skräp mat och klappa massa djur. Känndes nästan som jag blev barn på nytt =).Nu ligger vi här i soffan och är helt utslagna.


Jag klappar en söt kanin =)


Usch grisarna tyckte jag va läskiga, haha. Jag och Lovisa


De små getterna va så himla söta, eller det heter väl killingar, eller? :s


Skräp mat, mmmm =) haha

Jag ska snart hoppa in i duschen för att ge mig av på nya äventyr ikväll och va det e tar jag inte upp här =)
Så ni får ha en trevlig måndag.

You are not alone ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0