Dirty mind...

Idag har det verkligen varit en riktgit slapp dag. För slapp för en som heter Angelica. Så nu håller jag nästan på att klättra på väggarna här hemma. Men ska faktist göra mig iordning nu för om en stund åker vi ut till stranden/havet och lägger oss på en filt, grillar marshmallos/marshmallows (hur stavas det?) Ska bli skönt. Hittade förästen en kamera här hemma så kanske blir det lite bilder från ikväll=)

Pratade även med underbara Mia nyss och vi var lika uttråkade båda två och ville verkligen göra nått. Eftersom det är hennes födelsedag på tisdag så tänkte vi att vi drar till Strand på Öland och festar hela natten lång. Så på onsdag va det tänkt att vi ska dit, hoppas hoppas hoppas det blir av nu!

Ne nu ska jag tillbaka till speglen!


Jag kör fortfarande stehårt på det här med fjädrar, det är as coolt!

It's just you and your dirty mind ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja snygging! Ska oxå till öland imon!!! wohoo!



Pussa

2009-07-28 @ 09:43:34
Postat av: Sofia

Tja snygging! Ska oxå till öland imon!!! wohoo!



Pussa

2009-07-28 @ 09:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0