Jaha var ska jag börja...

Jaha var ska jag börja, eller var slutade jag här i bloggen?
Just det ja Borgholm. Vi va där mella tisdag och torsdag och det var jätte trevligt =)
Tisdagen blev det massa fest på Harrys, Pubben och Kapellet. Kul, kul! Onsdagen blev lungnare och vi gick bara runt och strosade på stan, hittade dock inte nått att fynda. Men jag har ju shoppat så himla mycket nu på sissta tiden så det var kanske lika bra =)

Borgholm:


En härlig promenad vid havet =)


Jag på Harrys!


Här går man på vita sträcken får man... =)

Annars hade vet vell inte hänt så extremt mycket denna veckan, blivit massa mys och det gillar jag starkt ;)

Igår körde ju Tossia bonnadagen igång här i Ronneby. Det är en stor marknad + karuseller m.m.
Så då blev det party, vi satt ett gäng här hemma hos mig innan vi drog oss ner till stan, blev en hel kväll på Jekyll & hyde. Synd bara att vädret inte var så bra, man blev ganska blöt!


Jag igår (fredag) 


Jag och söta Carro!

Ne nu hade jag faktist tänkt att ta en dusch och sen en power nap. Ikväll blir det ju party igen och då ska jag slå klackarna i taket. Kommer nya bilder från kvällen  i morgon =)

I'm walking on sunshine... ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0