Semester firare...

De senaste dagarna har jag varit en riktgi semester firare =)
Vi har gjort riktigt sommriga saker, som för någon dag sen åkte jag och en kompis ut med hans båt och metade. Blev tyvärr ingen fisk men va hur mycigt som helst. Igår va vi i Karlshamn (Vägga) och käkade lunch, en jätte mysigt restaurang som ligger precis vid en hamn. Så där blev det stekt spätta, mycket gott =)

Igår kväll åkte vi hem hit till mig och grillade en massa korvar och flintastek! Blev även några kalla öl till det. Låter inte det härligt?
Ikväll blir det grill igen och mys igen, på lördag åker jag förgoppningsvis till Öland för att festa loss på Strand =)


Tyvärr så hade jag inte kameran med mig, dåligt jag vet. Men här har ni en gammal bild på en annan gång som vi va ute på havet =)

Is it true? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0