Senaste tiden

Oj då! Mycket som har vairt på schemat den senaste tiden. Även en heeeel del som har hänt. Men jag mår bra och allt är i stort sett som jag vill just nu. Känns jätte skönt!

Har blivit massor utav fest som det alltid blir när jag är i farten. Den tiden jag inte har bloggat på är ingen mening att dra upp här. Alldeles för mycket som hänt och tro mig ni kommer bli värligt förvirrade haha.

Igår blev det party här i Ronneby, blev en hejdundrande fest här på kompassvägen och sen bar det av till natti, som det gör alla lördagar =)
Tyvärr så har det inte blivigt några bilder tagna den senaste tiden för jag hade ju sånn otur och trilla i vattnet på Östersjö i Karlshamn och ALLA mina grejer gick i stort sett sönder, men min mobil klarade sig ialla fall!
Så jag har ingen kamera nu och mina fina Mullberry väska är också sönder. Men ska kontakta mitt försäkringsbolag så hoppas på att få lite ersättning för det ialla fall.

En anna rolig sak är att jag har köpt lägenhet =) Ja ni läste rätt. Snart kommer jag lämna vårt fina hur för en lägenhet på Knuthansgatan. Ska bli så himla skönt.

Nu ska jag ligga i koma för resten utav dagen och bara inte göra något, skööönt!

Ps. Jag lovar att jag ska bli bättre på att uppdatera hädanefter. Älskar ju min blogg och de männiksor som väljer att följa den=)



Hittade en gammal bild på mig när vi va på middag på Öland =)

It's a new day ♥

Kommentarer
Postat av: Sofia & Dion

Åh, grattis till nya lyan!! Fy faan vad kul!!



Har du tid för en dejt med mej i veckan eller? Jag vill åka in till stauun o shoppa lite, sugen på o hänga med?

Pussa

2009-07-26 @ 13:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0