Tisdag

Just nu tycker jag det känns som om att sommaren bara springer iväg från mig. Halva sommaren har ju snart gått och jag känner att jag absolut inte har utnytjat sommare till max. Ne nu får medelhavs värmen komma tillbaka för jag ska ta vara på sommaren nu, ordentligt!!!
Idag var det ju gaaanska hyfsat väder, om det är lika fint i morogn så får det nog bli en eller två timmar i solen ;)


Jo just det ja, idag så körde vi till IKEA i Kalmar för att kolla på lite grejer till min lägenhet. Min och min är vell fel att säga men hoppas på att bli min i slutet av ahusti stämmer vell bättre in.
Hittade faktist en hel del.

  • En jätte fin dubbelsäng men vit tyg gavel
  • Ett vitt skrivbord jag länge har velat ha
  • En ko skinns matta vit/svart
  • Matbord+ helt underbart snygga stolar
  • Lampor
Men det enda som fick följa med mig hem idag var lite glas. Det andra köper jag när jag till 100% vet att lägenheten är MIN och ingen annans, haha!


Ja man måste vell ändå bjuda på sig själv, eller?


You are a superstar my dear ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0