En osminkad och ledig sommar!

Hela grejen med sommar för mig är att kunna gå osminkad i flera veckor, springa runt barfota och ha så "lediga" kläder som möjligt. Som det flesta vet är jag totalt galen i allt som har med kläder att göra. Har känns ett tag att jag inte riktgit att hittat min sommar stil eller vad jag ska kalla det. Men idag slo det mig att min sommar stil ska verkligen vara avslappnad. Håret i en slarvig uppsättning, favvo shortsen sedan massa år tillbaka, hittade faktist dom i en låda innan idag och dom ör lika snygga som jag minns dom=)

Flätor och hela hippie stilen känns rätt för mig i sommar, det är något jag kommer gå in stor på. Visst när det är fest (vilket är ganska ofta för min del) så är det ju jätte kul att klämma på sig en skit snygg klänning och kanske ett par klackar. Men nu snackar jag vardag...


Denna flätan har jag gått runt i hela eftermiddagen, hur skönt som helst att inte ha en "frisyr" och massa hår i ansiktet.
Som ni ser är flätan näst intill svart, eftersom jag köpte den i vintras då jag hade mörkt hår så är inte det så konstigt. Men jag måste faktist säga att jag gillar den till även denna hårfärgen =)

Just be the one ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0