En tripp ute på havet...

Igår hade vi en jätte trevlig kväll. Vi åkte båt ut till en kompis sommarstuga, hur mysigt som helst!
Var så himla kul att åka båt, jätte länge sedan jag var ute på havet. I stugan blev det grillning och öl för vissa. Jag drack dock inget eftersom jag skulle köra. Men det var lika trevligt ändå =)

Idag har jag legat ute och solat en hel del, men blev så trött nu på eftermiddagen så jag har sovit i ett X antal timmar.
Ska nog sätta igång och göra lite mat om en stund.

En anna rolig sak är att Mia äntligen ör i Sverige. Fick höra att hon var i Sthlm nu. Hon har varit i USA i 2 månader, ska bli skit kul att träffa henne. Perfekt att hon kommer hem nu till sommaren så hon inte missar allt sommar bus vi ska hitta på!




Min gula klänning som jag dansade runt i lödags kommer från Nelly!

No one els can speak the words on your lips♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0