Fest fyllda dagar...

Usch, fy och blä!
Idag är jag helt slutkörd, ont i halsen och extrem hosta. Inte så konstigt med tanske på att det har blivit väldigt mycket fest de sissta dagarna. Både torsdag, fredag och lördag har det blivit riktigt hårt festande. Men jag klagar inte.
Tycker bara det är extrem skönt att det är söndag idag, ska ligga här i min nya vita sköna soffa hela dagen hade jag tänkt. (ska lägga in en bild på soffan senare, hittar inte min kamera för tillfället) Jag måste ju börja packa på mig en massa saker nu till hösten för då ska jag ju köpa min alldeles egna lägenhet, längtar!

Iallafall, igår blev det party inne i Karlskrona, Nivå denna gången. Var riktgit kul faktist, har börjat gilla Karlskrona mer och mer nu. Måste få erkänna att jag alltid har varit lite anti Karlskrona annars.


Här sitter jag med besticken i högsta hugg, i fredags!


Hence, Carro och jag! Ja ibland får man se ut som ett monster!;)

Eftersom jag inte hittat min kamera så blev det inga bilder igår och bilderna från syrrans student kommer upp så fort jag hittar den=)

Nu ska jag försöka få lite mat i magen!

Take it slow ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0