Liseberg

Igår blev det en tripp till Göteborg, Liseberg!
Jag, carro, Hence och hans arbetskompis åkte upp redan vid 8 tiden på morgonen.
Det var hur kul som helst och vi åkte en himla massa karuseller och tack vare att vi hade fått lite dricka i oss så vågade vi (jag) mig på Höjd skräcken, fy f*n säger jag bara. Har gjort det två gånger i hela mitt liv men aldrig mer. För en gång är ingen gång och två är lika med noll, eller? =)

Nu är jag helt slut, vi var hemma 04,30 i natt och det var så skönt att slänga sig i sängen. Men snart ska vi dra ut till havet och ligga och steka i den underbara vdret resten utav eftermiddagen!


Jag överlycklig =)


Hence och carro =)


och jag som älskar choklad vann ju såklart...


om jag blev glad =)

The rest is stil unwriten... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0