Midsommar firande m.m

Det har minstsagt varit en fullspäckad vecka. Massa grejer har hänt, som jag helst vill lämna utanför här. Men jag mår faktist kanon och mitt liv rullar på som aldrig förr =)

Midsommar blev det Öland för oss bruad, himla trevligt. Men vädret va vell sådär och när man campar så vill man ju helst att det ska vara strålande sol hela tiden. Men det blev massa fest och skratt med goa och glada männiksor.


Jag dag nummer 1 på Öland


Jag nyvaken dag nummer 2. Haha lite skillnad, var gaaansla sliten när denna  bilden togs.


Jordgubbar är ju ett måste på midsommarafton =)


SKÅL =)

Tanken var ju att vi igentlign skulla stanna tills idag, men vi körde hem redan igår. Kände att jag inte orkade med en trdje natt bland alla fester.

Idag har det blivit sol och bad för vissa (dock inte för mig, är ju en sånn badkruka) Riktgit härligt. Hoppas bara på att vädret är nice hela veckan nu eler helst hela sommaren. Så man kan få många härliga dagar på stranden.

Sunny day ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0