plugg

Nu har jag änligen fått mitt intagade till Komvux i höst. Ska bli jätte kul att börja plugga igen, känner verkligen för det.
Ska även bli kul att ha ett betyg som jag är stolt över. Så den 21 Augusti så kör jag igång med pluggandet.
Kurserna jag ska läsa blir:

  • Svenska B
  • Engelska B
  • Samhälle A
  • Historia A

Ska även skicka in ansökan till csn nu i veckan också så det är klart också. Eftersom jag kommer flytta innan skolan börjar så behöver jag ta lån därifrån.
Ska på visning på en lägenhet den 29 Juni, är så spännd. För denna lägenheten känns så bra och så himla mycket jag =)

Nu blire SOLEN =)


Kajsa, Fanny & jag bakis i en Ikea säng, på Ikea ;)

My heart is beating ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0