Sjukling:(

Ligger här i soffan med en varm vete kudde, träcke, raggsockar och en mugg med mint te och honung.
Under natten har jag åkt på nått skit, så nu ligger jag här febrig och genomförkyld. Usch inte alls kul.
Vi som ska åka till Öland under midsommar, får bli att jag ligger hemma och försöka bli bättre nu dessa dagar innan vi åker.
Jag blir så förbannad å att man ska bli sjuk nu, trodde nästan jag hade klarat mig från att åka på nått nu, men självklart hade jag inte det!

Nu ska jag gosa ner här och kolla på barnprogram (ja jag är 21 år) men när jag är sjuk så älskar jag att ligga och titta på barnprogram =)


Jag ocj Kajsa för någon helg sedan!

Behave your self ♥


Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Krya på dig!

2009-06-15 @ 10:49:26
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0