Sommar sommar sommar

Idag har det varit en väldigt mysig dag. Jag och J åkte ut till Tjärö med deras båt. Det var hur mysigt som helst, jag älskar att vara ute vid havet på sommaren, vem gör inte det? ;)

Ialla fall så låg vi där och solade, sen gick vi en rund tur runt hela ön och käkade glass. Så lite sommar bränna har man fått nu och mer kommer det att bli. Om väderprognosen stämmer så ska det ju vara fin väder hela veckan. Det gillar jag starkt =)

Nu ska jag hoppa in i duschen  och sen vila lite, det tar faktist på krafterna att vara ute i solen hela dagen!


Jag precis hemkommen från ön =)


Så mysigt att åka båt...

Hello tomorrow goodbye yesterday ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0