Student m.m

Såg att jag har varit här inne och kladdat på fyllan ;) haha.
Min kära syster tog ju studnten igår, och dagen var heeelt underbar. Mycket god mat, dricka, vänner & hela tjocka släkten. Bättre kan det inte bli!

Jag har varit helt slut idag, sovit i ett x antal timmar, men nu är jag på hugget igen och ska snart bege mig till ännu en studetfest, sen kanske det bär av till Karlsrkona, man får helt enkelt se var kvällen slutar.

Har inte tid att slänga in en massa bilder från gårdagen nu så de får komma så snart jag har tid.


En bild på mig och söta lilla Lisen från igår kan jag ialla fall bjuda på så länge.

Club jumping if you wanna good time ♥

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

gillar din färg på ditt hår nu :) hoppas du får en fin lördag.

2009-06-13 @ 19:35:52
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: bitte

http://www.youtube.com/watch?v=L3YVil3Ajjs


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0