wiiii

Ååå har ett lycko rus i hela kroppen nu =)  Måsta få säga att allt känns väldigt bra just nu. Livet leker och jag sitter och skrattar åt Amerikas funniest homevideos, haha!

Desperate houswifes ikväll också ju, det gör saken inte sämmre =) Nu hade jag faktist tänkt ta en lång skön dusch och pyssla om mig själv lite. Kanske ska göra en ansiktsmask? måla naglarna? eller plocka ögonbrynen? Varför inte göra allt?=)
Ne har absolut inget viktigt att säga, kände bara för att skriva av mig lite. Måste skynda mig att publicera detta inlägg nu, annars dör min dator. Skynda, skynda, skynda....


Hittade en gammal bild när jag hade långt hår, ååå kan inte mitt hår bara växta typ 20 cm?
haha, fråga inte vem som tog bilden, för jag har ingen aning om vem som tycker om att fotta mig när jag läsre =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0