Angelica svarar!

Postat av: Lott

Jag undrar vad det är för ögonskugga du brukar ha, den ger så fin lyster?

Svar: Jag brukar använda mig av Make up stores ögonskuggor, den ljusa (som ger lyster) heter muffin.

Postat av: anonym

Hur gammal är du?
Svar: Jag blev 21 den 18:de februari.


Postat av: shopaholic

Hur mycket shoppar du för i månaden?

Svar: Det är väääldigt olika, de senaste månandena har det blivit ganska mycket shopping, skulle gissa på mellan 5000-8000 kr / mån.

Postat av: linnea

Vad jobbar du med?

Svar: Just nu jobbar jag med ett mobilt projekt på BTH. (Blekinge tekniska högskola)

Postat av: Elinor

Hejsan! Jag undrar om du har pojkvänn?

Svar: Nej, har varit singel sen ungefär 5 månader tillbaka, innan dess hade jag ett tre års långt förhållande.

Postat av: anonym

Brukar det vara många som raggar på dig när du är ute?

Svar: Haha, det vet jag inte precis.


Postat av: anonym

Har du någon tatuering?

Svar: Nej, men på söndag ska jag tatuera mig, vad det blir får ni se då ;)

Postat av: A

Bor du hemma hos dina föräldrar?
Svar: Ja för tillfället gör jag det, flyttade hem igen efter att ha bott i Norge i 6 månader.



Jag & Mia!

Time to make up a perfekt smile♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul med frågestund, synd att jah missade den :(, det kommer kanske fler?

2009-03-09 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0