Ännu mer nytt+ TÄVLING!

Ja igår sprang jag ännu fler rundor i stan och hittade såklar ännu mer att ta med mig hem.


Denna söta tröja kommer från Lindex.



Detta super snygga linne hittade jag på JC, lite svårt att fånga detaljerna på bild. Men hoppas ni ser de super snygga fransar framtill =)

Jag skrev ju för nåon dag sen att jag skulle få ett paket hem från asos. Det kom i måndags.







Eftersom jag nästan aldrig brukar använda mig utav guliga smycken så tyckte jag det var lite kul att betälla de.

Jag tänkte även vara snäll och ha en tävling här i bloggen. Ni ser halsbandet längst ner? (Den nakna tjejen som sitter ner) ett sådant hade jag tänk lotta ut här. Kul va? Det ända ni behöver göra är att skriva en kommentar till detta inlägget, skriva att ni är med och tävlar i ER blogg och länka till min blogg =) Svårare än så är det inte. Tävlingen tänkte jag avsluta på söndag den 15 mars. Så lycka till!

PS. självklar står jag för frakten!
Shopp until you dropp ♥

Kommentarer
Postat av: jane

kikar in och säger god morgon!!!!

2009-03-11 @ 09:08:14
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snygga ting!

2009-03-12 @ 23:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0