Fredag =)

Har redan fått en himla massa gjort. Tvättat, damsugit, diskat och lagat mat.
Käns skönt att vakna tidigt och göra alla "måsten" på förmiddagen. För sen har man ju hela eftermiddagen till vad man vill =).
Min eftermiddag ska jag spendera i stan och leta efter en fördelsedags present. Svårt, har absolut ingen aning om vad jag ska köpa.
Ska ju på födelsedagsmiddag ikväll och då hade jag även tänkt inviga min nya underbara klänning. Kommer ta en massa bilder ikväll så i morogn får ni se och höra hur kvällen blev.

Solen börjar titta fram nu och jag spelar The voice på högsta volym och har enormt mycket energi. Känner mig riktgit lycklig. Jag tror jag har vår kännslor i heeeella kroppen =)

Nu ska jag hoppa in i duschen!



She is a hero ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0