Fredag

Det senaste dagarna har jag haft ganska fullt upp, massa saker som har hänt som vanligt vis inte brukar hända.
Har knappt varit hemma ngontng, eftersom syrran och Loui har tagit över en lägenhet och där har jag häng en hel del.
Igår blev det en massa jobb och senare på eftermiddagen så hände det en annan spännande grej. Vet inte riktgit vad jag ska kalla det, kanske en dejt, men nee kallar det en träff med en kompis =) Mycket trevligt var det ialla fall.

Idag är det ju fredag vilket ingen lär ha missat. Så underbart, synd bara att vädret inte är lika underbart. Ne nu ska jag tillbaka till storstädningen och tvätten, ska även svara på era frågor senare idag.



Everyday day it's a sunny day♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar att du skriver små citat efeter varje inlägg :d

2009-03-10 @ 07:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0