Hjäääälp!!

-Hjääääälp!!
Ja det va det fösrta jag tänkte när jag vaknande idag. Det blev en j*vla vrak fest igår. Alla fick en hel del för mycket i sig och kändes som om det spårade ur. TOTALT!
Till och med de allra lugnaste blev totalt crazy.

Ialla fall min huvudverk jag vakande med idag var inte att leka med. Fattade först inte vad som hade tänkt, hur jag hade lyckats ta mig hem till syrran och Loui och hur jag hade bytt om till mjukis kläder.
Usch, mitt party liv ska minnsan ligga lågt ett bra tag nu hade jag tänkt. Men det var ialla fall skit kul igår. Kvällen slutade självklart på natti denna lördagen också. Men kjag gillade det, var grymt skojj. Idag när man tänker efter vad som hände, vilka samtal man hade ochvilka sms man skickat och fått så får jag lite smått ångest. Men äsch man ska aldrig ångra nått man har gjort eller?!

Blev även lite bilder igår, men tyvärr ligger kameran fortfarande hemma hos syrran så hämtar vell den senare ikväll eller så laddar jag upp bilderna i morgon. Nu ska jag äta min första måltid för dagen. Wish me luck!

It's like a rollercoaster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0