It's by Dior...

I lördags när jag sprang rundor på stan så kunde jag inte motstå attspringa in på Kicks och förnya min smink väska.
Bestämde mig för att prova på Diors produkter denna gången.



Det blev ett solpuder, Dior bronze i färgen 030.
Mascara, Diorshow black out.
Sen fick jag även en liten makeup palette på köpet.

Blev faktist riktgit nöjd med allt, specielt mascaran den fungerar hur bra som helst. Har nog hittat mig en ny favorit.


Idag ska jag sitta och jobba, har en hel del som ska vara klart. Måste även fylla i och skicka iväg en massa papper.
Men just nu sitter jag på hel spänn och väntar på posten, för guess what? Jag ska få paket idag =)

It's a princess my dear ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

dior är verkligen bra smink märke

2009-03-09 @ 11:19:09
Postat av: linn

I looove CD

2009-03-09 @ 14:29:42
Postat av: malinm.se

Ja, det vet jag. Men tycker det är irriterande för det!

2009-03-09 @ 15:07:07
URL: http://malinm.se
Postat av: malinm.se

Nej, men det lät som du trodde att jag trodde att jag var den enda som fick sånna. Så menade jag inte :) Förlåt om jag lät sur. Absolut inte meningen!

2009-03-09 @ 15:20:36
URL: http://malinm.se
Postat av: Anonym

men du det där måste vell kostat en del med?

2009-03-10 @ 07:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0