Lördag.

Då var det äntligen lördag. Har längtat lite extra mycket till just denna lördagen, varför vet jag faktist inte!?
Ikväll ska det bli party och jag känner mig redan riktgit taggad. Har börjat förbereda lite, bestämt vad jag ska ha på mig, rakat benen, plockat ögonbrynen och köpt alkohol. Så nu vill jag bara att det ska dra igång.
Jag har även hittat laddaren till min kamera så ikväll blir det massa bilder, som jag kommer bjuda på i morgon =)

Men innan festen drar igång ska jag faktist köra ner till stan för att träffa R och hans pojkvänn. Ska bli jätte kul att träffa dom. Och jag hoppas även på att jag ska lyckas övertala dom så de hänger med ut!
Ne nu ska jag föna håret.


En gammal bild på mig och Milla i Karlskrona!

Party like a rockstar ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt skärp du har på bilden.

2009-03-26 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0