Måndag

Idag har det varit en riktgit slapp dag för mig. Har haft en extrem huvudvärk nästa hela dagen. Så nu har jag tagit mig i kragen och äntligen ringt till optikern för att fixa mig ett par nya glasögon. Känner att jag verkligen behöver det, just när jag sitter vid datorn så mycket som jag göra och jobbar på datorn hela tiden. Så det ska bli skönt att slippa ögonmigrän =)

Har ialla fall varit nere i stan en liten runda för en snabb fika. Blev en kopp kaffe och lite girl talk. Ikväll har jag inga planer alls, hade först tänkt åka ner till gymmet en sväng för att dansa afro men syrran har fått mag ont och jag känner inte för att åka ner själv. Så får vell bli nästa vecka eller så kör jag nått spinning pass i veckan. För nu ska jag bli vältränad ;)


Visst är det en härlig färg på min nya tunika? =)

I must open up my hand♥


Kommentarer
Postat av: gurrilurripurrisurri...

Jätte fint färg. Klär dig!!

2009-03-26 @ 11:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0